AXA Management Consulting, în parteneriat cu Centrul CONTACT și AO ECO-Răzeni au lansat, în Republica Moldova, implementarea Proiectului ”Valorificarea potențialului tinerilor antreprenori sociali în Moldova și Ucraina”, finanțat de UE și implementat de un consorțium format din 6 organizații din Moldova, Ucraina și Germania. Proiectul își propune să contribuie la dezvoltarea tinerilor antreprenori sociali și a afacerilor acestora prin activități de consolidare a capacităților, oferirea de granturi și dezvoltarea unei rețele internaționale de tineri antreprenori sociali.
2018
Un eveniment nou şi inedit a fost organizat de AXA Management Consulting – Conferinţa HR: Focus On People. Întrunind peste 70 de directori şi manageri în resurse umane din variate companii, evenimentul a oferit acces la prezentări valoroase ale profesioniştilor din Marea Britanie, Romania, Ukraina şi Republica Moldova, precum şi posibilităţi de networking.
2017
Peste 15 programe de training au fost realizate pentru reprezentanţii Moldtelecom. Respectivele programe un vizat dezvoltarea abilităţilor de vânzare, management al conflictelor şi al stresului pentru personalul front-office, dar şi a competenţelor de leadership şi motivare a personalului pentru personalul managerial al companiei.
2016
Colaborarea cu LEAR Corporation a continuat prin realizarea programului de training Competentele Managerului Eficient pentru mai multe grupuri demanageri ale companiei. Ca de obicei, programele au fost organizate dinamic, provocator şi cu soluţii practice pentru situaţiile operaţionale.
2015
Un număr de opt programe complexe de training au fost livrate pentru personalul Draexlmaier din unităţile de producere din Bălţi. Aceste programe au vizat dezvoltarea abilităţilor de comunicare eficientă şi a competenţelor de leadership
2014
Un alt proiect major – “Crearea locurilor de muncă prin sprijinirea afacerilor pentru tineret în regiunea transnistreană și în zona de securitate” – a fost implementat în cadrul Programului Suport pentru Măsurile de Consolidare a Încrederii, finanţat de Uniunea Europeană şi co-finanţat de şi implementat UNDP Moldova. Proiectul a fost realizat în parteneriat cu Camera de Comerţ şi Industrie din Tiraspol şi a presupus crearea şi consolidarea a 30 de afaceri pe ambele maluri ale Nistrului.
2013
AXA Management Consulting a realizat studiul de “Evaluare a necesităţilor de formare profesională continua în sectorul agro-alimentar”, proiect susţinut financiar de European Training Foundation (ETF). Un studiu similar pentru sectorul construcţii a fost realizat ulterior în 2014
2012
AXA Management Consulting şi-a extins serviciile şi în regiunea transnistreană prin iniţierea programelor complexe de training cu reprezentanţi ai sectorului bancar. Ulterior, în aprilie 2013, o altă serie de programme de training au fost organizate pentru cel mai mare operator telecom din regiune.
2011
O serie de cinci programe de training au fost realizate pentru reprezentanţii Lafarge Ciment Moldova. Progamele respective au vizat dezvoltarea abilităţilor de negociere, de management al proiectelor şi de dezvoltare a relaţiilor cu mass media.
2010
AXA Management Consulting a lansat studiul anual întitulat AXA HR Managers Survey. Fiind primul studiu de acest gen, acesta se concentrează pe cercetarea simultană a cîtorva domenii: piaţa forţei de muncă, piaţa prestatorilor de servicii în domeniul resurselor umane, politici şi practici de HR puse în aplicare de companiile din Moldova.
2009
Timp de trei luni, a fost oferită consultanţă reprezentanţilor „Asociaţiei Producătorilor şi Exportatorilor Strugurilor de Masă” în domeniul planicifării strategice, proiect finanţat de CNFA. Pe parcursul acestei perioade, a fost elaborată Strategia de dezvoltare a Asociaţiei pentru anii 2010 – 2012 în baza analizei situaţiei actuale în acest domeniu.
2008
A fost lansat studiul anual „Cele mai bune companii pentru care să lucrezi”. Scopul acestui studiu este de a oferi atît managerilor de vîrf din companiile din Moldova, cît şi celor orientaţi spre o carieră de succes, o informaţie obiectivă şi credibilă despre cele mai eficiente politici de personal, implementate de cei mai buni angajatori din Republica Moldova.
2007
AXA Management Consulting a organizat primul Forum al Managerilor de Resurse Umane din Moldova. Evenimentul a adunat peste 50 de participanţi – directori şi manageri HR din variate companii locale, consultanţi internaţionali şi locali, profesionişti HR. Până în 2011 au fost organizate patru ediţii ale Forumului.
2006
Consultanţii AXA Management Consulting au realizat o serie de 30 de programe de training pentru reprezentanţii Mobiasbancă. Dezvoltarea abilităţilor de customer service, vânzare, de prezentare şi interacţiune eficientă în echipă au constituit obiectivele programelor organizate pentru personalul front office. Acestea au fost completate cu programe ce vizau dezvoltarea competenţelor manageriale şi de leadership pentru managerii de mijloc şi de top.
2005
A fost creat CLUBUL MANAGERILOR DE RESURSE UMANE din MOLDOVA. Pornind de la ideea că adevăratul capital al unei companii îl constituie personalul acesteia, scopul Clubului este de a oferi directorilor şi managerilor din variate companii un sprijin profesionist prin asigurarea accesului la cele mai valoroase şi inovative idei din domeniul managementul resurselor umane, la experienţe de succes, resurse informaţionale şi la opinii ale experţilor în domeniu.
022 58 88 54
office@axa.md
str. Alba Iulia, 75, bloc 3A, et. 4, of. 413-414 Chisinau, MD - 2071