Concurs de Planuri de Afacere - "Crearea oportunităţilor de angajare pentru tinerii din zona de securitate". Data limită 17.03.14
AXA Management Consulting, cu susţinerea financiară din partea Programului UE-PNUD „Susţinerea Măsurilor de Promovare a încrederii” îţi oferă şansa să lansezi sau să îţi dezvolţi afacerea oferind oportunităţi de finanţare.

SCOPUL PROIECTULUI: 
Crearea oportunităților de angajare pentru persoanele din raioanele Floreşti, Şoldăneşti, Rezina, Orhei, Criuleni, Dubăsari, Anenii Noi, Căuşeni şi Ştefan Vodă, cu vârsta cuprinsă între 18 la 35 de ani, oferindu-le sprijin multilateral de lansare şi dezvoltare a propriei afaceri. 

PREZENTARE:
10 tineri din raioanele menţionate, ale căror planuri de afaceri vor fi recunoscute ca fiind cele mai bune, vor beneficia de:
  • Granturi de până la 15000 dolari SUA;
  • Consultanţă individuală pentru o perioadă de 10 luni;
  • Asistență în procurarea echipamentelor, materiei prime, produselor şi serviciilor de la organizații terţe.

COMPONENTELE PROIECTULUI:
întregul proces de finanţare şi susţinere a afacerilor se va desfăşura în conformitate cu următoarele etape:

1. Programul de susţinere şi consultanţă. Fiecare din cei 10 beneficiari va avea parte de:
  • Consultanţă continuă individuală şi oferirea suportului în pentru dezvoltarea afacerii.
  • Procurarea bunurilor şi serviciilor eligibile din cadrul grantului acordat în conformitate cu planul de afaceri elaborat, metodologia aprobată de implementare a proiectului şi procedurile de achiziţie
  • Monitorizarea implementării planului de afaceri şi a utilizării bunurilor şi serviciilor primite.
  • Instruirea şi schimbul de experienţă. 
2. Pe lîngă activităţile prezentate mai sus, fiecare din cei 10 beneficiari va participa la:
  • 6 seminare tematice de câte o zi pentru îmbunătăţirea abilităţilor manageriale 
  • 2 conferinţe de lucru de două zile fiecare cu participarea reprezentanţilor din afaceri de pe ambele maluri ale Nistrului
  • Crearea unei reţele de tineri antreprenori de pe ambele maluri ale Nistrului cu scopul de a promova cele mai bune practici, schimb de experienţe şi stabilirea contactelor pentru viitoarele colaborări;
  • Organizarea unor evenimente durabile de interacţiune şi a platformelor pentru stabilirea şi dezvoltarea contactelor pentru viitoarele colaborări 


CUM POT PARTICIPA?
  • Studiaţi acest ghid şi în conformitatea cu descrierea şi anexa la acesta elaboraţi planul de afacere;
  • transmiteţi planul de afacere elaborat cu subiectul e-mailului: "[UNDP] Plan de Afacere Nume Prenume, localitatea" la adresa office@axa.md
  • fişierul transmis trebuie să fie în formatul [UNDP] Plan de Afacere Nume Prenume, localitatea.doc .
Data limită de expediere a Planurilor de Afacere este 17 martie 2014, ora 09:00.
Pentru detalii suplimentare Vă rugăm să apelaţi la 022-58-88-64, persoana de contact - Victor Bujoreanu, e-mail: vbujoreanu@axa.md .

 

Aboneaza-te la buletinul nostru pentru a primi periodic noi articole şi propuneri exclusive.
Rezultatele studiului "TOP EMPLOYERS", ediţia 2014
Ceremonia oficială de înmânare a Certificatelor ce atestă titlul de CEL MAI BUN ANGAJATOR AL ANULUI 2014 va avea loc în data de 25 noiembrie 2014.