Crafting excellence
LOIALIZAREA CLIENŢILOR ŞI SPORIREA VîNZĂRILOR PRIN CALITATEA DESERVIRII

 “Dacă nu ai grijă de clienţii tăi, o va face altcineva”.

 DE CE să particip la  acest curs ?

  • Pentru că vei cunoaşte tipologiile clienţilor şi tactici individuale de abordare a fiecărui tip.
  • Pentru a afla cum  descoperi nevoile clientilor.
  • Pentru că vei cunoaşte cum să te comporţi cînd un client nu este mulţumit de ceva.
  • Pentru că vei putea aplica strategii de soluţionare a nemulţumirilor.
  • Pentru că vei şti cum să păstrezi clienţii.
  • Pentru că vei utiliza un algoritm eficient în deservirea clienţilor tăi.
PENTRU CINE este acest training ?
Programul se adresează  tuturor angajaţilor, dar în special celor care oferă informaţii, atât telefonic cât 
şi faţă în faţă, răspund la reclamatii sau   preiau diverse solicitări de la clienţi. 

 CE tematici vor fi acoperite ?

  •  Ce este diferit într-un serviciu de calitate.
  • Abilitaţi cheie în deservirea clienţilor
  • Importanţa abordării individuale în lucru cu clienţii.
  • Comunicarae eficientă cu clienţii.
  • Procedee de ascultare activă.
  • Tehnici de adresare a întrebărilor.
  • Expresii nerecomandate în relaţia cu clienţii.
  • Abordarea situaţiilor dificile.
  • Transformarea obiecţiilor în oportunităţi.
  • Abordarea obiecţiilor clienţilor.

CUM se va desfăşura training-ul ?

  • Interactiv.
  • Exerciţii practice.
  • Lucru în echipe.
  • Joc de rol.
  • Analiza situaţiilor concrete.
  • Prezentări.
  • Exerciţii de educaţie nonformală.
  • Cu implicare şi dispoziţie bună.

CîND va avea loc?

16 iunie  2016,  de la 9:30 pînă la 16:30

 ORGANIZARE

 Training-ul este desfăşurat într-o sală accesibilă, special amenajată pentru desfăşurarea unor  asemenea activităţi.  

 Pe parcursul training-ului vor fi oferite pauze de cafea şi masa de prînz pentru toţi participanţii. 

Adresa:  mun.Chişinău sectorul Buiucani, str. Alba Iulia 190/1 "KVINT OFFICE", etajul 3, vezi harta aici, vis-a-vis de clădirea ALFA. 

 INVESTIŢIA

 Costul de bază   65 EURO* per participant
 Costul pentru companii ce participă în două sau mai multe programe deschise  organizate de AXA Management Consulting  59 EURO* per  participant

 *Preţul este indicat fără TVA

Costul participării include:

  • Livrarea trainingului
  • Suportul de curs şi alte materiale adiţionale 
  • Doua pauze de cafea si masa de prînz
  • Certificatul nominal AXA MANAGEMENT CONSULTING

PREZENTAREA CONSULTANTULUI

 Acest training va fi oferit de către ANASTASIA BLAJIN, Consultant, ablajin@axa.md

Pentru mai multe detalii apelează 022 58 88 64, persoana de contact Natalia Braga. 

Aboneaza-te la buletinul nostru pentru a primi periodic noi articole şi propuneri exclusive.
Cele mai bune companii pentru care să lucrezi, ediția a VIII-a
Ediţia din 2016 a Studiului Anual „Cele mai bune companii pentru care să lucrezi” și-a propus, ca de obicei, să identifice cei mai buni angajatori din Republica Moldova, oferind date obiective despre aprecierile colaboratorilor companiilor participante.