Crafting excellence
INSTRUMENTELE MANAGEMENTULUI EFICIENT AL DEPARTAMENTULUI DE VÎNZĂRI

  •  Scade volumul vînzărilor?
  • Clienţii pleacă la concurenţi?
  • Personalul de vînzări nu realizează obiectivele stabilite?

Participanţi:  directori e vânzări, manageri de vânzări, supervizori ale echipelor de vânzări

Acest training oferă instrumente practice de management al vânzărilor, aplicabile în variate domenii şi industrii. în baza experienței locale de peste 10 ani, dar şi în baza experienţelor internaţionale, participanţilor le vor fi oferite procedee eficiente de planificare a vânzărilor, analiză a bazei de clienţi, monitorizarea procesului de vânzări şi evaluarea rezultatelor, precum şi de aplicare a măsurilor corective pentru sporirea vânzărilor şi creşterea numărului de clienţi.

 OBIECTIVELE TRAINING-ULUI

 La finalul acestui training, participanţii vor fi capabili să:

  • Sporească semnificativ loialitatea clienţilor şi volumul vînzărilor;
  • Gestioneze eficient activitatea angajaţilor implicaţi în vînzări;
  • Structureze în mod optim activitatea departamentului în dependenţă de baza de date a clienţilor şi strategia de bază pe vînzări;
  • Elaboreze şi să aplice indicatorii cheie a managementului eficienţei pentru creşterea volumului vînzărilor;
  • Implementeze standardele activităţii departamentului de vînzări;
  • Controleze eficient activitatea departamentului de vînzări. 

 PROGRAMUL TRAINING-ULUI

 Componentele de bază a managementului vînzărilor

  1. Calcularea cantităţii personalului pe vînzări: care greşeli trebuie evitate
  2. Metodele de analiză a bazei de date a clienţilor şi structurarea activităţii
  3. Problemele gestiunii rezultatelor vînzărilor
  4. Indicatorii cheie a gestiunii rezultatelor vînzărilor
  5. Standardele activităţii departamentului de vînzări
  6. Controlul în activitatea departamentului de vînzări: instrumentele şi posibilităţile de bază
  7. Este oare necesară implementarea sistemului managementului relaţiilor cu clienţii (CRM)

 DESCRIERE SUCCINTĂ

Training-ul este caracterizat de o orientare practică accentuată şi se desfăşoară într-un mod interactiv. Sînt pe larg folosite:

  •  Studii de caz
  • Exerciţii practice
  • Analiza unor situaţii concrete
  • Vizionarea de secvenţe video

PERIOADA DESFĂŞURĂRII

8 iunie 2016, de la 09:30 pînă la 16:30

 ORGANIZARE

 Training-ul este desfăşurat într-o sală accesibilă, special amenajată pentru desfăşurarea unor asemenea activităţi. 

 Pe parcursul training-ului vor fi oferite pauze de cafea şi masa de prînz pentru toţi participanţii.

Adresa:  mun.Chişinău sectorul Buiucani, str. Alba Iulia 190/1 "KVINT OFFICE", etajul 3, vezi harta aici, vis-a-vis de clădirea ALFA. 

COSTURI 

  Costul de bază  65 EURO per participant
  Costul pentru companii ce participă în două sau mai multe programe deschise organizate 
  de AXA Management Consulting
 59 EURO per participant
  Costul pentru membrii Clubului Managerilor de Resurse Umane  59 EURO per participant

 Costul participării include:

  • Livrarea training-ului
  • Suportul de curs şi alte materiale adiționale 
  • Doua pauze de cafea si masa de prînz
  • Certificatul nominal AXA MANAGEMENT CONSULTING

 PREZENTAREA CONSULTANTULUI

 Acest training va fi oferit de către VITALIE POPA, Consultant Senior,  vpopa@axa.md


Aboneaza-te la buletinul nostru pentru a primi periodic noi articole şi propuneri exclusive.
Beneficiile ale unui program de team building pentru organizaţii
Sezonul de vară se declară deschis! Începe o perioadă în care companiile apelează la servicii de team building. Cu o vastă experienţă în acest domeniu, consultanţii AXA Management Consulting desfăşoară programe de team building ce vă aduc următoarele beneficii: